Welkom in mijn leven

Hier ga ik jullie dus een inkijkje in mijn leven gunnen.
Wil je weten wat hier allemaal aan voorafging kijk dan even op:
http://hildevertelt.punt.nl mijn oude weblog.
Vanaf deze blog kan ik jullie ook vanaf mijn mobiel op de hoogte houden van mijn belevenissen

maandag 27 februari 2012

Blogverhuizing

Deze blog is voor de laatste keer verhuist.
Ik wil daar verder met bloggen waar ik ooit begonnen ben.
De 18+ inhoud op mijn nieuwe blog is verdwenen, iedereen kan er dus met een gerust hart lezen.
Er staat een nieuwe blog op de nieuwe weblog er is nl veel gebeurd de laatste weken.
Ik wil graag dat jullie op de hoogte zijn en mij weer volgen.
Ik kan jullie steun juist nu goed gebruiken.
Ga dus naar onderstaande link en volg mijn verdere belevenissen.

www.kruishoogte.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten