Welkom in mijn leven

Hier ga ik jullie dus een inkijkje in mijn leven gunnen.
Wil je weten wat hier allemaal aan voorafging kijk dan even op:
http://hildevertelt.punt.nl mijn oude weblog.
Vanaf deze blog kan ik jullie ook vanaf mijn mobiel op de hoogte houden van mijn belevenissen

woensdag 7 december 2011

Wat zijn er nog geweldige mensen!


Zoals jullie misschien wel weten ben ik echt stapelgek op koken.
Het is bijna meer een obsessie als een hobbie.
Van de 2 a 3 uur die ik op sommige dagen nog kan zitten gebruik ik al die tijd het liefst aan koken.
Ik moet een bepaald dieet volgen wat neerkomt op geen vlees vrijwel geen zuivel of vet en niet te veel suiker.
Ik kijk 's avonds als ik in de slaapkamer ben gaan liggen rustig 2 uur youtube kookvideos op mijn mobiel en ik ben verslaafd aan de nieuwe kookzender.
Frank word er soms gek van denk ik maar ik kook ook voor hem, wel vlees en wat hij maar lust, en hij merkt de vooruitgang.
Nu heb ik nog 2 grote wensen voor in de keuken, een elektrische oven, want de mijne is kapot en een slowcooker of crockpot zoals je hier boven ziet.
In de slowcooker kun je net als vroeger op een petroleumstel heerlijk langzaam koken.
Natuurlijk is hij heerlijk voor vlees en zo, je kunt er zelfs taart en lasagne in maken, maar hij is ook heel geschikt voor vegetarisch eten,
Mijn granen en soepen zijn langzaam gekookt het fijnst.
De slowcooker kun je rustig op de laagste stand 10 uur laten sudderen en rustig gaan slapen.
Ik wil dus echt dolgraag zo'n ding en had gisteren op twitter gezet dat dat nog een wens was.
Vannacht kon ik niet slapen en ik keek op twitter.
Iemand die ik volg, Jetty, zei dat ze nog een slowcooker had staan en dat ik hem gratis mocht hebben.
Met trillende handjes heb ik teruggetwitterd hoe lief ik dat vond en dat ik dat heel graag wilde.
Vanmorgen had ze me al gemaild, zij woont dicht bij de efteling en dat is natuurlijk een hele reis, maar na enig mailen bood ze aan de slowcooker op te sturen en ze wilde niet eens dat ik de verzendkosten betaalde.
Net kreeg ik een mailtje dat hij al verstuurd is en of ik het niet erg vond dat het een wat ouder model is.
Natuurlijk niet gek lief mens !
Ik ben er zo blij mee en vind het zo lief dat ik er een brok van in mijn keel heb.
Ik heb al gebruiksaanwijzingen en recepten gegoogled.
Wat een schat van een mens en wat een geweldig kerstkado!


4 opmerkingen:

  1. wat supersuperlief!! Ik hoop dat je heel veel lekkere dingen gaat maken en er heel veel plezier van hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super dat er nog zo;n mensen bestaan hoop dat je er veel plezier van hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je slowcooker en van de gerechten daaruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles wat je geeft krijg je drievoudig terug lieve Hilde.....

    Geniet er van!!

    kussssss van belle

    BeantwoordenVerwijderen