Welkom in mijn leven

Hier ga ik jullie dus een inkijkje in mijn leven gunnen.
Wil je weten wat hier allemaal aan voorafging kijk dan even op:
http://hildevertelt.punt.nl mijn oude weblog.
Vanaf deze blog kan ik jullie ook vanaf mijn mobiel op de hoogte houden van mijn belevenissen

zaterdag 26 november 2011

Strijdbaar

Deze strijdbare dame heb ik ongeveer een jaar geleden gemaakt in psp.

Herkennen jullie mijn gezicht?

Deze hobby zou ik graag weer proberen op te pakken.

Morgen zal ik eerst Photoshop maar weer eens installeren op mijn laptop.

Als ik er nog tijd voor heb nadat ik de vriezer ontdooid heb en een recept heb bedacht voor aardpeer.

Oja en ik wil ook nog verse appelcompote maken.

De bioboer is geweest vandaar.

Dat is eigenlijk veel te veel voor 1 dag.

Maar ach ik heb de zondag ook nog, een mens mag hopen toch.


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 opmerking:

  1. Misschien ook iets voor jou: patronen maken voor hotfix. Doe ik in photoshop. Het is zo leuk om anderen blij te maken met een patroon van hun idool :)

    Fiona

    BeantwoordenVerwijderen