Welkom in mijn leven

Hier ga ik jullie dus een inkijkje in mijn leven gunnen.
Wil je weten wat hier allemaal aan voorafging kijk dan even op:
http://hildevertelt.punt.nl mijn oude weblog.
Vanaf deze blog kan ik jullie ook vanaf mijn mobiel op de hoogte houden van mijn belevenissen

donderdag 24 november 2011

Bedankje

Bedankt allemaal voor de lieve reakties op mijn vorige blogje

Het is fijn dat veel mensen dit gevoel herkennen.

Al is dat natuurlijk voor hun minder prettig :-)

Ik zal er troost uit putten op mijn moeilijke momenten.

En vergeet niet, ik denk zeker ook aan jullie.


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 opmerkingen:

  1. Hallo Hilde. Ik had nog niet gerageerd, maar je mag weten dat ik elke dag aan je denk. Ik ben aan het bedenken hoe ik je kan helpen. Kun je proberen voor je zelf te kiezen? Ik bel je nog ( Echt( Cheiariwn

    BeantwoordenVerwijderen